.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با مشاركت جمعيت هلال احمرمازندران؛
برگزاري كنسرت موسيقي گروه بين المللي كاير در ساری

مديرعامل جمعيت هلال احمراستان گفت: در راستاي كمك به تحقق اهداف بشردوستانه جمعيت هلال احمر و حمايت بيشتر از نيازمندان و اقشار آسيب پذير به ويژه بيماران صعب العلاج ،كنسرت موسيقي گروه بين المللي كاير و با مشاركت جمعيت هلال احمر استان مازندران همزمان با خجسته ميلاد پيامبر اكرم حضرت محمد (ص)برگزار مي شود.

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان مازندران ، مهدي ولي پور افزود: در اين برنامه كه در روزهاي 17،18 و 19 ديماه سال جاري در سالن اجتماعات شهداي امدادگر هلال احمر استان برگزار مي شود، گروههاي مطرح و صاحب نام موسيقي از مناطق مختلف كشور، بخش هايي از موسيقي نواحي ايران را درگويش هاي محلي به اجرا مي گذرانند.وي افزود: عوايد حاصله از آن صرف امور عام المنفعه و كمك به نيازمندان خواهد شد.

ولي پور گفت: براساس برنامه ريزي هاي انجام شده يكي از سانس هاي اين برنامه به صورت اختصاصي براي خيرين و داوطلبان اجرا خواهدشد و در حقيقت اين مراسم جشن گلريزاني براي كمك به اقشار نيازمند و مددجويان تحت پوشش جمعيت هلال احمر استان است.

وي همچنين از عموم شهروندان استان دعوت كرد با مشاركت و حضور در اين برنامه هنري ،جمعيت هلال احمر استان را در تحقق اهداف بشردوستانه و عام المنفعه ياري رسانند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.